Bijna naar huis

20 maart 2017 - Phuket, Thailand

Vandaag is onze laatste dag op het eiland. Gisteren hebben we een toffe dag gehad. We besloten om een taxi te bestellen en naar het "tiger kingdom" te gaan. Hier kom je oog in oog met tijgers.. Je kan ze aanraken en vele foto's maken. Een speciale ervaring.

Daarna hebben we de taxi chauffeur gevraagd door te rijden naar de jungle bungee.. Waar albert zou gaan kijken of hij "de sprong zou wagen". Eenmaal aangekomen besloot hij in het diepe te springen. Voor hem was een man die in het karretje omhoog werd gehezen maar eenmaal boven niet durfde te springen. Dat maakte het extra spannend. Maar albert sprong wel.. Het was gaaf om te zien en zoals hij zelf zei "het engste wat hij ooit gedaan had". Maar de selfie movie is erg cool geworden, en het bungee jump certificaat is op zak!

Na deze ervaringen hebben we echt alles gedaan wat we wilde doen. En kijken we uit om weer naar huis te gaan. Vanavond onze koffers pakken en morgen vliegen we naar bangkok. Daar zullen we nog één nachtje blijven dichtbij de luchthaven om vervolgens de volgende nacht (via dubai) richting huis te gaan..

Tot gauw dus!

Groetjes albert en jenny

1. Pien:
    20 maart 2017
    Snel voorbij gevlogen. Stoer hoor die jump. Ik doe het niet na! Mooi die tijgers. Hopelijk niet gedrogeerd...daar staat Thailand ook bekend om. Geniet nog ff en tot snel!
  2. Henk Schuiteman:
    20 maart 2017
    Een mooi reis verhaal, een goede reis naar huis
  3. Ria van den brink:
    20 maart 2017
    Kan me voorstellen dat je t eng vondt Albert,als ik dat zo zie.
    Ben benieuwd naar de selfie.
    Geniet nog maar ff en ik zie jullie snel Doei