Koh Lanta

12 maart 2017 - Koh Lanta, Thailand

Gisteren ochtend vertrok de boot naar Koh Lanta.. Eens niet opgepropt in een minibusje maar heerlijk liggen bovenop het dek van de boot ⛴ en varend op de open zee naar de volgende bestemming. Het hotel was meteen top. En eindelijk een bed waarop je niet meteen je been breekt als je erop springt. Over het eiland en het ondiepe strand ⛱ vol met mieren en spinnetjes waren we niet meteen enthousiast.

Maar dat veranderde toen we vanochtend spontaan een scooter gingen huren om het eiland te verkennen. Met de wind in ons gezicht (niet verkeerd met 35graden), trokken we erop uit. Hier en daar even van de weg af rijden en je komt de mooiste stranden tegen. Plus het was er lekker rustig. We kwamen langs eem barretje bovenop een cliff met uitzicht op zee.. Echt super! Onze mening was bijgedraaid.. Wat een TOPeiland!

Savonds lekker struinen over de avondmarkt en als een echte thai eten aan de straat.

Ik zeg.. Topdagje! Enehh die scooter houden we mooi nog een dagje!