Phuket

17 maart 2017 - Phuket, Thailand

Hi allen!

Na 2uur op de boot en een uurtje in de bus (in de stromende regen) zijn we gisteren aangekomen in ons resort in Phuket. We werden meteen als een koning behandeld.. Het hotel, (en vooral het zwembad en de infinity pool op het dak) zijn echt prachtig. De kamer is enorm. En de douche.. Woww.

Inmiddels weer droog en dus werd het zwembad meteen getest en vanochtend ook de infinity pool.. Die nog zoveel mooier is dan op de foto's!

Echter is er in de verdere omgeving niet veel te beleven. Gelukkig gaan er meerdere keren per dag busjes van het hotel naar leuke bestemmingen. Zo zijn we zojuist een halve dag naar het bekende "patong" en patong beach geweest. Een enorm overdekt winkelcentrum..!! We keken onze ogen uit. Nadat we het aanbod voor een "pong show" maar hebben overgeslagen weer terug naar het resort.

Nog een paar nachtjes hier en dan nadert het einde van onze reis. We kijken er ook wel weer naar uit om naar huis te gaan. De woorden "kaas" en "andijviestamppot" vallen al regelmatig hihi.

We blijven hollanders.

Groetjes albert en jenny

1. Ria van den brink:
    17 maart 2017
    Ja ja de Hollandse pot he? Geniet nog maar ff!
  2. Wilco Renes:
    18 maart 2017
    Hahaha, andijviestampot zou het laatste zijn waar ik aan zou denken..... Mooie foto's !!
  3. Jenny Klarenbeek:
    Smaken verschillen wilco
  4. Jenny Klarenbeek:
    18 maart 2017
    Haha en succes met je tijdelijk nieuwe buurman dit weekend. Voor geluidsoverlast bel politie
  5. Cynthia:
    19 maart 2017
    Waauw! Wat ziet het er allemaal mooi uit!